úterý 24. září 2013

Prague fashion weekend 2. část

Jelikož jsem se nestihla podívat na všechny přehlídky z Fashion weekendu podívala jsem se aspoň na fotografie. Včera jsem se ještě dívala na youtube na NY a Pařížský fashion, které byly hodně povedené, ještě mám v plánu podívat se na Londýnský. Ale myslím si po shlédnutí přehlídek na MBPFW, že nezaostáváme za modními městy jako je právě Londýn atd. Znovu jsem fotografie stáhla na facebookových stránkách MBPFW.

Přehlídka Kateřiny Geislerové



 Tyhle šaty se mi moc líbí :)

Přehlídka ODIVI



Přehlídka TIQE by Petra Balvínová (pozn. z téhle přehlídky se mi líbily všechno tohle je přesně můj styl)








Přehlídka Petry Ptáčkové 






Přehlídka Zuzany Kubíčkové





Am
Zdroj: facebook  Prague Fashion Weekend fotografie od Fotostef.cz,Berniece Tahmindjis,

Žádné komentáře:

Okomentovat