čtvrtek 18. července 2013

Black and White

Am:

Tenhle outfit jsem zvolila na rodinnou oslavu , kterou jsme měli na naší zahradě. Šaty jsem koupila v Tally weil ve slevě , myslím že za 400 ,- Kč. Psaníčko jsem dostala dárkem od Elle k časopisu a botičky jsem koupila v CCC jen za 150 ,- Kč. A jsem za ně ráda, protože jsou hóódně pohodlný :)




Tish:

Outfit, který jsem zvolila se skládá z bílé košile a černých šortek. Obojí je zakoupené na ebay.com (v přepočtu cca 200Kč). Volila jsem jednoduché oblečení, jelikož jsem půlku dne strávila za volantem. Páskové lodičky zakoupené v Pimkie (899Kč) jsou velmi pohodlné a ani při řízení z nich nebolí nohy. Outfit doplňuje zrcadlový náhrdelník, též zakoupený na ebay.com (cca $3), psaníčko v nude barvě z F&F (149Kč) a hnědé sluneční brýle s leopardím vzorem z Orasye (249Kč).







Žádné komentáře:

Okomentovat