úterý 30. července 2013

Wishlist - Tish

Abych byla upřímná, oblečení, doplňků a obzvláště bot mám nespočet a momentálně si myslím, že mám vše, co chci. Tudíž bude tento wishlist trochu odlišný od běžných wishlistů blogerek. :]

Mám čtyři nejlepší kamarádky - Amelyy, Kamie, Martinku a chi Van Anh (pozn.: "chi" je vietnamské oslovení pro ženu starší než jste vy sama, ale není mezi vámi zas takový věkový rozdíl, též tím projevujete určitý druh úcty a respektu k oné osobě). Navzájem se skoro neznají, vlastně krom Am a Kamie se neznají vůbec. Můj dnešní wishlist se týká zemí/států/měst, která chci spolu s každou z nich procestovat. Určitě mi potom dole dejte vědět, jestli se Vám tenhle wishlist líbil a jaký je Váš cestovní wishlist.

Amelyy

První místo, které bych chtěla navštívit je Paříž. Jedno z nejkrásnějších měst, které si dokážu představit a které bych chtěla vidět na vlastní oči. Paříž vystihuje nás dvě když jsme spolu. Decentní, klidná, krásná a přesto tajemná. Spolu s Am by se nám splnil náš sen. Od Eifellovky přes Louvre až po nejzazší místa a uličky Paříže. A nebojte, určitě bychom nezapomněly zacvaknout zámeček na památku ;]




Louvre

makronky


Kamie

Určitě by jste tuto zemi tipovali k jiné z těch čtyř. Vůbec by jste to nečekaly. Vím, že to nebudete čekat! S Kamilkou chceme do Vietnamu, pokud možno hned další prázdniny (červenec/srpen 2014). Nejen, že je to místo s mými kořeny, ale je to i velmi zajímavá země s mnoha dechberoucími místy a okamžiky. A s Kamilkou bychom si celý pobyt ve Vietnamu jistě užily a vytvořily bychom si ty nejnezapomenutelnější zážitky do budoucna. Ona stoprocentně ano! Kdy jindy máte možnost jet jen tak do Vietnamu...? :]

Mezi nejkrásnější a má nejoblíbenější místa patří Hanoi (hl. město), Da Nang, Nha Trang a Ho Chi Minh city. Samozřejmě, že Vietnam není jenom velkoměsto, pláže a moře, mám ráda i vesnice, kde vyrůstali moji rodiče, ale buďme upřímní, moře je prostě moře! Mohla bych se tu o Vietnamu rozepisovat snad další hodinu, ale to snad někdy příště... :]

Nha Trang

Da Nang

Hanoi

Pho Bo


Martinka

S Martinkou plánujeme dovolenou ve Španělsku. Sluníčko, bikiny, koktejly, moře a opalování na písečné pláži... Hmm, krásná představa. Spolu s Martinkou jsem, jak bych to jen řekla, jsme spolu prostě takové wild & free. Nic neřešíme, milujeme zábavu a svět se v tu chvíli točí kolem nás a kolem našich šílených nápadů. A právě proto Španělsko!









chi Van Anh

Znáte to, koukáte na filmy/seriály a koukáte na ně tak dlouho až si řeknete "Tam musím jet!". Tak tohle přesně se stalo mně. Koukala jsem na korejské filmy, seriály, televizní reality shows a najednou jsem si uvědomila, že jsem "into it". Líbí se mi kultura, chování lidí tam, styl oblékání, prostředí a především všechna ta jídla co vidím v seriálech. Korea mě a chi Van Anh velmi vystihuje, je tam silně zachována naše asijská kultura a přesto je to modernější, "poevropštělejší"...



Seoul



Žádné komentáře:

Okomentovat