úterý 30. července 2013

Wishlist - Am

Když si hodně něco přeji, tak si to většinou nakreslím na papír a skoro vždy se mi to splní. Proto mi přijde super, že si můžu na stránce www.polyvore.com vytvořit svůj wishlist.
Tohle je, řekla bych, nevšední klasika, která neomrzí. Halenku jsem si už objednala z ebaye a boty stále sháním. Jedny se mi líbily v Iron Fist, ale bohužel neměli moji velikost. Šortky jsou univerzální, nejspíš si je vyrobím ze starých džínů. Celý outfit bych ozdobila zlatými šperky, pěkné jsem viděla v Gatu :)

Tohle je spíš takový set věcí a skoro vše co můžete vidět na obrázku jsem si objednala z ebaye za pár dolarů. Věnec z květin jsem si vyrobila sama a už se nemůžu dočkat až mi dorazí šaty a něco nafotíme romantického s Tish. Věnec a tyhle krásné šaty... to bude pecka! :) Chybí mi jen ty skvělé brýle, co můžete vidět na obrázku, a růžová kabelka, kterou mám vyhlídlou a čekám až mi ji zlevní :)

Co říkáte na můj wishlist? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat