středa 24. července 2013

DIY: Phone case

Jak už z názvu článku vyplývá, vyráběla jsem si sama kryt na můj mobil (Samsung Galaxy S3). Nejsem moc trpělivá a ani zručná, ale měla jsem takovou svojí představu a chtěla jsem ji zkusit zrealizovat. Tak posuďte sami jestli se mi to povedlo :]

Co jsem potřebovala:

- pinzetu
- "čistý" kryt na mobil (ebay.com, cca $2)
- kamínky a ozdůbky (ebay.com, $8)
- vteřinové lepidlo Loctite




Celý průběh lepení byl v celku jednoduchý. Na kryt jsem začala lepit ty největší kousky, pokračovala těmi menšími a nakonec jsem lepila kamínky na místa, kde zbyl prostor. Kamínky jsem brala pinzetou, abych si je nijak neušpinila (stejně se mi to nepovedlo a zbytky lepidla jsem čistila lihem). Postup samotný vyfocený nemám, ale koukněte na fotky níže, je to velký rozdíl, že? :]


fotka na denním světle
Tish

4 komentáře:

  1. to je moc pěkné! :)
    ještě mít Iphone nebo mít mobil, který by mohl mít obal .

    http://weird-true.blogspot.cz/ mohla by si mi poradit, mám nový blog a nevím jak změnit vzhled :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :] vzhled nastavíš v "Nastavení" a poté "Personalizace" ;]
      Tish

      Vymazat
  2. Moc pěkné ale jak dlouho to na krytu vydrží?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj je to velmi pěkné jen tě chci poprosit, poslala by jsi mi přesnou adresu na ty kamínky. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat