středa 24. července 2013

Hot hot summer

Venku 28°C a to je ideální čas na šortky a lehkou košili k tomu, pokud se ovšem nechcete grilovat zaživa v dlouhých kalhotách a mikině.


 Tish:

Nemám ráda moc komplikované oblečení v tomhle vedru a nad tímhle outfitem jsem příliš dlouho nepřemýšlela. Jako obvykle jsem šla pozdě do práce a proto jsem sáhla po prvních kouscích z mého šatníku. Černé šortky znáte z mého minulého outfitu (ebay.com), královsky modrá košile s kvítky (C&A, cca 200Kč) je transparentní - jak můžete vidět na fotkách. Jako doplňky jsem zvolila květované sluneční brýle, též z C&A (250Kč), růžový geometrický náhrdelník (ebay.com, $1,5) a mobil s DIY krytem z kytek a kamínků - více v dalším článku. V neposlední řadě se chci zmínit o obuvi... mám teď zdravotní problémy a do konce měsíce nemůžu nosit  uzavřenou obuv, tudíž mi nezbylo nic jiného než si vzít tyto žabky. Nebýt toho "zákazu", tyto žabky bych si nevzala.






Am:

Jako dnešní outfit jsem zvolila košili v pastelové barvě (cca €2), kterou jsem si sama upravila - postup uvidíte v příštím článku. Džínové kraťasy (399Kč) jsem koupila v Gatu stejně jako ocvočkované černé baleríny (199Kč). Všimněte si že jsou kraťasy zdobeny hvězdami. Celý outfit jsem doplnila černými brýlemi z Elle, zlatými náušnicemi ve tvaru křídel (Gate, 49Kč), náhrdelníkem se srdcem a zlatým psaníčkem z Lancome, který jsem dostala jako dárek od přítele k Vánocům.




Žádné komentáře:

Okomentovat