neděle 21. července 2013

Focení pro Elle

Dne 19.6 2013 jsem se zúčastnila focení pro Elle přímo tedy pro Schwarzkopf Trendy Looks 2013. Co bych , tak o tom mohla říct. Snad jen, že se mi splnilo mé přání fotit pro můj nejoblíbenější časopis.

Byla jsem trochu nervózní z toho, jak se bude tým ke mě chovat. Bála jsem se totiž , aby ten slavný tým Elle nebyl tak trochu namyšlený. Ale všechny moje obavy byly zbytečné. Tým byl skvělý a já si to hrozně moc užila. Říkala jsem si, tohle si musím zapamatovat, protože tohle každá holka nezažije. 

Pokud byste chtěli vidět, jak celá proměna proběhla tak tady je odkaz na článek http://www.elle.cz/trendy-looks/promena/barevna-promena-se-schwarzkopf a tady je video http://www.elle.cz/trendy-looks/videa/videa

Tenhle týden mi přišel časopis Elle a já v něm byla, je to příjemný ale zvláštní pocit . Sestřence, která se ptala jaký to je být v Elle jsem řekla " Je to jako, kdybych si ten časopis sama doma vytiskla " :D

Ještě Vám ukáži fotografii, kterou jsem zaslala do soutěže a podle ní mě vybrali do semifinále, kde se pak hlasovalo na internetu.

Tady můžete vidět, jak jsem měla dlouhé vlasy :) Těch je mi nejvíc líto, ale vím, že jsem udělala dobře teď je mám silnější  a nelámou se . Tak to by bylo něco málo o mém velkém dni.

Také se Vám, někdy splnil sen, který jste si mysleli , že se Vám nikdy nesplní?

Am

Žádné komentáře:

Okomentovat