neděle 27. října 2013

Autumn photoshooting

Tenhle týden jsem toho nafotilo fakt hodně . Chtěla jsem nějakou podzimní fotku a tu jsem zrealizovala s mojí kamarádkou Šárkou . Problém byl ten, že jsme nemohli sehnat jeřabinu, když jsme ji sehnali tak jsem onemocněla . A stále něco nám to kazilo. Nakonec jsme fotku vyfotili minulý víkend. Pak jsem chtěla fotku v listí a lehce s kouřem. Na tuto fotografii jsem si vybrala Martina , mého věrného modela :D Taky jsem si našla čas a vyfotila jsem mého přítele . Ale víc bych ho chtěla ještě vyfotit v Plzni, kam se budeme teď stěhovat. Jako posledního modela jsem měla kamaráda Giuseppeho , kterého jsem fotila tenhle víkend. Na výsledné fotografie se můžete podívat tady :) To mám pěkné modely a modelku co? :)

Šárka

 Martin

 Kuba

Giuseppe



Am

2 komentáře: