sobota 12. října 2013

Wishlist my birthday

Začínám přemýšlet na otázkou co bych si tak přála k narozeninám. Možná , že některé dárky přesunu i k Vánocům, protože toho "potřebuji" respektive chci hodně. Jako "Must have" je pro mne nový mobil, ten stávající mám už skoro 3 roky a rozhodně nepostačuje mím potřebám. Přála bych si telefon, který má internet v mobilu :D . Asi se teď smějete , ale ten můj ho fakt nemá . Prostě se nemůžu připojit na telefon, i když mám teď kredit, kde internet mám. Za druhý chci lepší foťák abych mohla fotit, které během dne uvidím , jako je oblečení kosmetika atd. a abych to pak mohla rovnou postnout. No a za třetí je to , že když náhodou nedám zkoušku , tak se ostatní mí spolužáci hned připojí na web a zapíšou se na předmět . Já nemůžu, nechce se mi na zkoušku většinou tahat notebook, takže na mne zbyde nejdebilnější termín a to v srpnu :D když má člověk prázdniny a nechce se mu učit . A nebo poslední termín , takže se pak musím hodně snažit abych zkoušku dala. Problém je , že nevím jaký telefon si pořídit. Čtu recenze a dívám se na videa o telefonech  , ale fakt nevím. Asi hlavním favoritem je pro mě Samsung galaxy s4. Kdyby jste mi to chtěli vyvrátit , že máte lepší telefon. Tak klidně piště do komentů nechám si poradit :)

Druhý dárek , který by mě potěšil je Polaroid Fuji instax mini 7s. Důvod je ten, že ráda fotím. A v bytě bychom s přítelem chtěli mít plochu kam by jsme dávali lístky z kin z divadla a fotky z dovolené a tak. Něco podobného už máme, ale chybí nám ještě polaroidové fotky . Co je super na polaroidu je , že pořízení fotoaparátu není drahé cca 1500-2000 Kč. Navíc ihned po vyfocení máte fotografii v ruce. Mínusem ale je , že fotografické papíry do polaroidu jsou drahé :( Tak stále nevím jestli si ho mám přát od rodičů nebo ne .
Můj sen je mít svůj vlastní foto ateliér . Pečlivě na tom dělám zrovna jsem si objednala softbox,takže tento dárek si nadělím sama a těším, jak mé fotografie budou teď vypadat. Sice jsem fotograf amatér, ale zastávám názor, že člověk by měl dělat to, co ho baví. Když vás baví kreslit tak kreslete nebo když rádi plavete tak plavte kašlete na to že nemáte uměleckou školu nebo že nechodíte do kroužku plavání. Je to váš koníček, takže si nenechte do toho co, děláte od nikoho kecat :) 

Další věc, se týká kosmetiky. Elektroniky už bylo dost :D . Velkou radost by mi udělal kosmetický kufřík od Lancome. Minulý rok byl v prodeji za 2500,- tak doufám, že letos bude zase nějaký pěkný kufřík, o který bych požádala přítele aby mi ho koupil buď k Vánocům nebo k narozeninám, jak bude chtít :D


To je asi vše samozřejmě ještě nějaké to oblečení a dostanu boty. Ale zatím jsem si nevybrala.Tak to je vše. Užijte si víkend já jsem nemocná, takže si dělám úkoly do školy a hraju The sims 3 :D. Teď se jdu podívat na nějaké dokumenty na ČT2 aspoň se něco přiučím do školy :)

Am

2 komentáře:

  1. Samsung bych taky strašně chtěla!! Mám Nokii N9 a hrozně mi vadí, že nemá android:D takže lituju, že jsem si v té době nekoupila Samsung:))

    OdpovědětVymazat
  2. Takže Samsung mi schvaluješ viď :) právě přítel ho má a je s ním spokojený tak do něho asi půjdu.

    OdpovědětVymazat