sobota 5. října 2013

Photoshooting

Někdy na začátku září se už Am zmínila o jakémsi focení. Dnes, když už mám konečně času dost, vám k tomu chci říct něco více. :)

Celé focení proběhlo někdy odpoledne během dvou hodin focení. Spolupracuje se nám velmi dobře, už jen proto, že si rozumíme a víme co od té druhé čekat a co od nás očekává ta druhá. Pro mne osobně, je focení s Am takový druh koníčku, čas kdy můžu odpočívat a užívat si to. Námětů bylo hned několik - níže je podrobně rozepíši a přidám i fotky.


PIN-UP STYLE
Já myslím, že každý víme, co si pod tím představit. Tento námět nebyl úplně v plánu, ale přibalila jsem si s sebou čelenku, tak jsme toho využily a udělaly pár snímků.


HAPPY in "FLOWERS"
Chtěla jsem něco letního, něco živýho, něco veselýho... a výsledek je přímo zde.




NATURE&ME
Tento námět byl zcela Amálky nápad. Chtěla zkusit fotit něco do stylu víly, aby to bylo v přírodě a aby to bylo jemné, něžné. A výsledek je famózní, teda aspoň já jsem toho názoru.




FACE(s)
Další sérii fotek jsem nazvala jako "tváře". Sami pochopíte proč.



"NAKED"
Jako poslední sérii fotek vám chci ukázat tyto "naked". Jsou mé nejoblíbenější a jsem opravdu nadšená z výsledné práce.





Tish

Žádné komentáře:

Okomentovat