čtvrtek 10. října 2013

Seriály 2. část

Nadešla seriálová sezóna, takže si teď zpříjemňuji školu tím, že se večer dívám místo televize, ve které nikdy "nic moc" nedávají. O sobě můžu říct, že jsem seriálový maniak sleduji ji fakt hodně. Někdy ani nemám čas na to abych je sledovala, takže se na některé dívám třeba až příští týden i když vyšly tenhle. V tomhle článku vám ukážu jaké seriály jsem začala sledovat.

1. Agents of S.H.I.E.L.D
Rozjezd rychlý hned v druhým díle je pěkná přestřelka , ale celkově musím zatím hodnotit jako průměrný seriál. Furt čekám na to, až se na tenhle seriál začnu těšit jako na jiné oblíbené seriály např. Grey´s Anatomy.

2.Sleepy Hollow
Sleepy hollow, taková obdoba stejně jmenovaného filmu se skvělým Johnem Deepem. Tak zatím jsem viděla 3 díly a v pohodě . Líbí se mi to o trochu více jak Agenti. Pokud máte rádi seriály ve stylu Upířích deníků, tak tenhle seriály by vám neměl uniknout.

3. The Originals
Je to takové seriálové dítě od Upířích deníků. A první díl byl fakt pecka. Zaujal mne ještě více jak nová řada Upířích deníků. Tenhle seriál je pro nadšence Upířích deníků. Takže pro mě :D

4.  Masters of sex
Jak už název napovídá seriál se zaobírá tématem sexu. V podstatě jde o to, že jeden hodně dobrý doktor zkoumá jak lidé fyzicky prožívají sex. Co víc o tomto seriálu říct? Asi nic dávám mu 100 % zaujal mne ve všech směrech.

Am

Žádné komentáře:

Okomentovat