úterý 8. října 2013

Co používám na vlasy

Na vlasy jsem už vyzkoušela ledacos, v tomto článku Vám ukáži co používám nyní. Musím se přiznat že většinou používám jen šampon. Já vím , není to dobře ale prostě mě spíš baví si vlasy upravovat a dělat si účesy než si je mýt a dávat masky. Ale jelikož jsem v létě změnila barvu mích vlasů z červené na mojí špinavou blond, tak se musím o své vlasy teď starat více. Dneska a včera jsem byla v Rossmanovi no a měli slevy, tak jsem trochu nakupovala :D Jinak šampón balzám a lak jsem nakoupila každý jen za 49,- v akci :)

1. Lak na jemné vlasy -zatím jsem ho vyzkoušela jen jednou a jsem spokojená, jsem zvědavá jestli předčí černý lak od Schwarzkopfu.
 2.Šampon na vlasy s keratinem - dnes jsem zakoupila, takže jsem zvědavá na výsledek.

3.Balzám na vlasy - když už jsem koupila šampon , tak i balzám je podzim a na podzim se o vlasy musíme víc starat k vůli nepříznivým vlivům jako je vítr a později mráz a sníh , ale to až v zimě. A jak jsem řekla musím o vlasy teď více pečovat. Takže jsem koupila i balzám :) 


4.Olej na vlasy -  mám od léta a jsem s ním spojená. Zkoušela jsem i jeho dražší verzi od jiné značky a ok byl lepší ale taky nebyl tak levný. Takže za tu cenu je fajn :) 
Am

Žádné komentáře:

Okomentovat