neděle 20. října 2013

NEW in September

1. Kozačky (F&F) - Zaujaly mne hned, jak jsem je viděla. Je to takový ten jezdecký styl, jsou lesklé a hrozně pohodlné.




2. Baleríny (F&F) - Řekněme, že láska na první pohled existuje. :)


3. Panda pantofle (ebay.com) - Jsou hrozně nyny! Prostě jsem si je musela koupit. Jelikož nemám u sebe doma v kuchyni koberec a podlaha je studená, jsou i praktický. Tak abych to shrnula: jsou praktický, jsou cute a byly levné. Byl by hřích si je nekoupit.



4. Kabelky - Minulý měsíc jsem podlehla a všechny tyhle kabelky jsem prostě musela mít. I když teď nosím jen jednu z nich... což je trochu smutné.

Kabelka z Caprisy se hodí k jakémukoliv outfitu (sportovní vynecháme) - ať už koukáte na barvu, provedení či tvar. Ucha jsou v celku pevná a tudíž je vhodná i na trochu těžší obsah.

Druhou kabelku (oranžová) lze nosit i jako crossbody. V tom vidím její největší výhodu. Plánuju ji nosit do školy, vejdou se do ní učebnice o velikosti A4 a na těch pár hodin ve škole to bohatě stačí. Jen mi dělá trochu problém ji kombinovat. Oranžovou jsem před jedenácti lety vyřadila z mého barevného spektra a já tudíž nemám s čím kabelku kombinovat... Jediné co mám oranžového je totiž tato kabelka, jedna pouzdrová sukně a jedny balerínky - ani v jednom jsem ještě nevyšla dál než před zrcadlo své šatní skříně.

Třetí kabelka je moje nejoblíbenější. Je super pevná, takže v ní můžete nosit asi vše. Vejdou se do ní sešity ve formátu A4, tudíž do školy taky vhodná. Nejvíce se mi líbí detajly ze cvoků. Je to trochu jiné a přitom to nevypadá agresivně či tvrdě. Barvu bych přirovnala k pískový nude - touhle barvou nikdy nic nezkazíte. Další věc, která se mi na kabelce velice líbí je její tvar. Připomíná mi trochu tvar Celinek.


Carpisa

votocvohoz.cz
votocvohoz.cz

5. Šaty (Pimkie) - Little white dress prostě v šatníku nesmí chybět. Jsou z pevného materiálu a jejich velké plus je tedy to, že neprosvítají tak jako některé jiné bílé šaty.


6. Mikina s květy (Pimkie) - Na první pohled celkem těžko kombinovatelná. Když si k tomu ale představíte legíny, trenčkot a kozačky, které jsem vám ukazovala v bodu č.1 - je to bomba! K tomu ještě nějaký výrazný doplněk, pravděpodobně hodinky nebo masivní prsten, a můžeme vyrazit. Mikina je bílá s černým potiskem, první fotka barvu trochu zkresluje.



7. Rtěnky (Essence-02, NYC-444) - Obě dvě rtěnky jsou výraznějších barev, nejsou to ty typické rtěnky, které nosíte denně do práce či do školy. Já osobně mám ráda rty buď v tónu nude a nebo právě velice výrazné.
Rtěnka od Essence nesoucí název "All you need is red" je sytá červená... přirovnala bych ji k jahodově červené, taková ta svítivá, ani ne moc tmavá a ani ne moc světlá. Na rtech vydrží poměrně dlouho, samozřejmě, že pokud jíte nebo pijete tak méně. Mně vydržela na rtech přibližně tři až čtyři hodiny.

Nad rtěnkou od NYC (New York Color) s názvem "Chocolate chip" jsem se velmi dlouho rozhodovala. Nebyla jsem si totiž stoprocentně jista, zda ji budu nosit. Nevím jak bych tuto barvu popsala. Řekla bych, že je to směsice tmavě hnědé s kapkou rudé a trochou plum. Nenechte se však barvou odradit, na rtech krásně vynikne a přitom nemáte vůbec pocit, že by nějak "křičela".Momentálně je to asi má nejoblíbenější rtěnka.





8. Micelární voda (Bioderma) - Tento produkt snad ani nemusím představovat. Každá z nás ho zná! Tohle bylo poprvé, kdy jsem si pořídila micelární vodu a jsem si jistá, že určitě ne naposledy. Když si totiž představím, že bych se měla vrátit k odličování pomocí odličovacích mlék, nedělá mi to vůbec dobře. Nedávno jsem si totiž zapomněla svou micelární vodu u sebe na bytě. Když jsem pak přijela na víkend k rodičům, měla mamka doma pouze odličovací mléko od Garnier s výtažky z růže. Neříkám, že je toto odličovací mléko špatné, vůbec ne, sama jsem ho totiž dříve používala. Ale od té doby, co používám micelární vodu, mám pocit, že mi odličovací mléko zanechává na obličeji mastný povlak a já z toho mám pak nepříjemný pocit.


9. Pouzdro na čočky - Toto pouzdro je dárek od mého bratra. Vůbec netuším, kde ho sehnal, ale musela jsem se o něj s vámi podělit. Vždy když ho vidím, mám pak lepší náladu. Pouzdro obsahuje zrcátko, pinzetu a samotné pouzdro na čočky, takové jaké ho znáte.


Tish

Žádné komentáře:

Okomentovat